U ovom članku:
Kako izvršiti povrat proizvoda na ecipele.hr?
Besplatan povrat proizvoda jedna je od najvećih prednosti kupnje na ecipele.hr. Bez problema možete naručiti nekoliko pari cipela, a zatim – mirno i bez žurbe – odabrati onaj pravi. Za povrat nećete platiti ni centa! Osim toga, ne morate stajati u redu u poštanskom uredu. Uvjerite se sami kako je jednostavno i brzo napraviti povrat na ecipele.hr!
Sigurno ćete se složiti da je cipele najbolje isprobavati kod kuće u miru. Bez žurbe i daleko od vreve trgovačkih centara. Na ecipele.hr ne snosite nikakve dodatne troškove za povrat. Provjerite već danas!
Povrat proizvoda na ecipele.hr: vodič korak po korak
U web shopu ecipele.hr nastojimo razumjeti svaku vašu potrebu, a posebno one vezane uz obuću. Kod nas prilikom kupovine imate mogućnost besplatne dostave. Naime, ako odaberete plaćanje unaprijed za kupovinu u iznosu od 46 € i više plaćate samo proizvod, jer je u tom slučaju dostava besplatna. Stoga se isplati naručiti više pari te ujedno imati veći izbor. Pogotovo što znamo koliko je često teško donijeti odluku samo na temelju fotografija, recenzija i opisa.
Već ste odabrali svoj omiljeni model (ili više njih) i želite napraviti povrat ostalih modela? Ništa lakše! Pročitajte kako korak po korak izvršiti povrat na ecipele.hr!
Važno: promjena datuma povrata proizvoda
Od 04.04.2024 mijenja se rok za povrat proizvoda sa 100 dana na 30 dana. Ako je proizvod kupljen prije 04.04.2024, možešte ga vratiti u roku od 100 dana od primitka narudžbe.
Korak 1.
Ispunite obrazac za povrat koji ste dobili uz proizvod. Ukoliko nemate obrazac za povrat, možete ga preuzeti ovdje. Ispunjeni obrazac stavite u paket s cipelama i pažljivo zapakirajte.
Klikom na ovaj link možete saznati sve detalje povrata proizvoda na ecipele.hr
Korak 2.
REGISTRIRAJTE POVRAT
Kliknite na zeleni gumb “Izvrši povrat” te upišite tražene podatke. Možete čak i odabrati datum kada želite da dostavljač dođe preuzeti paket. Jednostavno, zar ne?
Korak 3.
Odaberite željenu metodu povrata. Možete odabrati besplatan povrat GLS dostavnom službom ili povrat na vlastiti trošak.
Ipak ste se odlučili za povrat na vlastiti trošak? Pošaljite nam paket na adresu: Ecipele.hr/MODIVO S.A.,c/o General Logistics System Croatia d.o.o.,Stupničke šipkovine 22,10255 Donji Stupnik Važno je da ne odaberete opciju slanja s povratnicom jer u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti preuzeti paket.
Korak 4.
Povrat sredstava ćete dobiti u roku 14 dana od dana kad primimo paket u našem skladištu. Ako želite provjeriti kad smo zaprimili paket kliknite ovdje i upišite broj povratnog paketa.
Povrat na ecipele.hr dostavnom službom
Naši kupci najčešće odabiru besplatan povrat putem GLS-a. Kako zatražiti povrat putem dostavne službe GLS? U nastavku su upute korak po korak:
- Nakon što kliknete na “Izvrši povrat” otvorit će vam se GLS nalog za povrat.
- Upišite tražene podatke
- Odaberite željeni datum za prikup paketa
- Predajte paket dostavljaču na željenoj adresi
- Sačuvajte potvrdu o otpremi
Dostavljač dolazi s naljepnicom za povrat, možete ga naručiti ovdje. Status svoje pošiljke možete pratiti ovdje.
Važne informacije!
- uklonite stare naljepnice i oznake s kutije,
- pažljivo zatvorite i osigurajte paket,
- ako vraćate više od jednog proizvoda, sve ih možete zajedno staviti u jedan paket,
- novac za vraćene proizvode ćemo uplatiti na vaš bankovni račun.
Detaljnije informacije i upute možete pronaći na ecipele.hr/b/povrat!
Ukoliko tražite dodatne informacije o načinima i cijenama dostave, možete ih pronaći OVDJE.
Povrat na ecipele.hr: najčešće postavljena pitanja
Kako mogu besplatno vratiti proizvode?
Imate opciju besplatnog povrata preko dostavne službe GLS. Dovoljno je registrirati povrat na našoj stranici i dostavljač će u roku 1-2 radna dana doći prikupiti paket na odabranu adresu. Na temelju podataka koje ste unijeli prilikom registracije povrata izrađuje se naljepnica za povrat koju će dostavljač donijeti i zalijepiti na paket. Tijek isporuke svog paketa možete pratiti na web stranici prijevoznika.
Kako zamijeniti proizvod?
Zamjena nije moguća. Ukoliko želite zamijeniti proizvod izvršite povrat i napravite novu narudžbu. Povrat sredstava uvijek uplaćujemo na račun u roku 14 dana od primitka paketa.
Što ako više nemam pakiranje od ecipele.hr u kojem je proizvod stigao? Mogu li poslati cipele u drugom pakiranju?
Proizvode koje nam vraćate možete poslati u bilo kojoj kartonskoj kutiji. Samo vodite računa da na njoj nema starih otpremnih naljepnica ili oznaka.
Mogu li povrat novca dobiti u gotovini?
Ukratko, ne. Ako ste narudžbu platili pouzećem, novac ćemo uplatiti na broj računa naveden na obrascu za povrat. Kod PayU plaćanja povrat novca vršimo putem istog tog servisa.
Što ako sam poslao paket bez obrasca za povrat?
Ako ste paket poslali s naljepnicom od GLS dostavne službe, povezat ćemo povrat s narudžbom. S druge strane, ako ste paket poslali putem HP-a ili drugih dostavnih službi, kontaktirajte našu Korisničku Službu. Sljedeći put ne zaboravite priložiti barem rukom napisani broj narudžbe u paket.
Mogu li vratiti oštećene cipele?
Ako ste nažalost primili oštećenu robu, vratite je s naznakom “oštećeno” i obavijestite nas o tome na info@ecipele.hr. Ukoliko je oštećenje nastalo tijekom korištenja proizvoda, možete podnijeti reklamaciju. Samo prvo utvrdite da nedostaci nisu posljedica nepravilne njege ili korištenja mimo namjene.
Kupio/la sam nekoliko pari cipela i vratio/la samo jedan. Prilikom kupovine sam koristio/la sam kod za popust. Kako se izračunava povrat novca?
Iznos povrata ovisi o vrsti promotivne akcije koju ste iskoristili. Kod standardnih promocija popusti se obračunavaju zasebno za svaki proizvod te se na taj način izvršava i povrat novca. U slučaju promo paketa (npr. drugi proizvod za 50% ili treći s 90% popusta), prilikom povrata jednog od proizvoda obračunavamo povrat kao da akcija nije vrijedila. Najbolje je uvijek provjeriti odredbe povrata u pravilima promocije.
Slučajno sam vratio/la pogrešne cipele. Može li se povrat otkazati?
Nažalost, povrat nije moguće otkazati. Ukoliko ste nam već poslali paket, tada je potrebno ponovno naručiti dostavljača za povrat proizvoda. Ako ste, pak, poslali neispravan obrazac, ali odgovarajući proizvod, vratit ćemo novac za proizvod koji nam je stigao.
Više pitanja i odgovora možete pronaći OVDJE. Uživajte u brzoj dostavi i besplatnom povratu na ecipele.hr!
Izvorni tekst članka preveden je i prilagođen potrebama bloga ecipele.hr.